Thursday, September 24, 2009

arkadaslar (milka'nin nesi ciksa super olur)

facebook sayesinde arkadas cevremin ne kadar acinasi bir durumda oldugunu anladim. hayatinda okudugu toplam dort kitabin dordunu de en sevdigi kitaplar olarak siralayan mi ararsin, izlemedigi filmi en sevdigi filmlere yazan mi istersin, en sevdigi kitabin ya da grubun adini yanlis yazip 2 senedir hala duzeltemeyen mi sey edersin (buraya ... ararsin ... istersin'den sonra bir ucuncu kelime koyamadim, siz de benden blogunuzda 'iki lafi bir araya getiremeyen mi dilersin' diye bahsedebilirsiniz- ama ucuncu kelimeyi de bu arada bulmus oldum, hay-fayv)... bir garip haller.

geri kalanlar da surekli beni hayatta dinlemeyecegim sarkicilara 'fun' olmaya, turk'un gucunu dunyaya, dunyalinin gucunu marsliya gostermeye davet eden ve bu sebeple beni acikca hic taninamis insanlar.

dogru duzgun arkadasim yok mu benim yav? facebook beni derin bir yalnizliga itti. internetler gencleri asosyal yapiyor derlerdi de inanmazdim. acilen yeni arkadaslar bulmam lazim.


ps: siz bi el atsaniz? msn'den filan bi tanisip konussak?

5 comments:

Zumrud-u Anka said...

haha:)
yazilar cok keyifli. biz arkadas olabiliriz:)

Zumrud-u Anka said...

haha:)
yazilar cok keyifli. biz arkadas olabiliriz:)

libra said...

hem-men bir boy bir portre bikinili fotografinizi yolluyorsunuz, basvurunuz en kisa surede degerlendirmeye aliniyor.

Zumrud-u Anka said...

haha:) buradan mi yollayacagim hemsire hanim:) blog ziyaretleri yapabiliriz birbirimize elimizde kahvelerimizle fakat benim blog'um sizinkinin yaninda fazlaca kederli:)

ILYASOFT™ said...

Güzel yazılar var blogunuzda. facebook kanayan yara oldu :)