Tuesday, March 29, 2011

Bach! Sanat!

Toplasin bakayim yamacima!

Bu bol unlemli giristen sonra yine yaratilan heyecana uygun olmayan sacma sapan bir blog yazisi: Bu aralar odevler ustuste geldi, bir de okul korosuna girdim, sarki ogrenmem lazim, 8 dakikalik sarkiyi sekiz saatte ogrenemedim desem yeri, vergi formlari doldurup gondermem icap ediyor, okulun donem sonu nedeniyle 40 cesit ayri burokratik islemi var, iste boyle iyice bunalmisken gecen gun kendimi koro sarkilarini rahat ogrenelim diye internete yuklenmis dosyalar sayesinde midi formatli Bach esliginde gobek atarken yakaladim. Baya bildigin odanin ortasinda midi dosyasi yandan vik vik vik ederken Bach'a gerdan kiriyorum. Insanoglu Ask-i Memnu'daki Behlul maskeli kina gecesinden beri boyle azap verici bir sahneyle karsilasmamistir diye tahmin ediyorum.

Allah sonumu hayretsin.

Not: Bu arada Anjelika Akbar'in kesinlikle bir bildigi varmis, cidden fena olmuyor, yandan yandan.

3 comments:

Anonymous said...

gerdan kırdığın o eseri hangisiydi bach'ın?

libra said...

lobet den herrn, alle heiden

Anonymous said...

Neden gerdan kırışların 'insanoğlu' için azap verici bir sahne teşkil etsin? Seni senden başka gören olmamış.

Kabullen bunu.