Saturday, June 28, 2014

ali

6 yaşındaki Ali heyecanla haber veriyor:
-Ben artık düğmelere daha kuvvetli basıyorum.
-Nasıl basıyorsun göster.
Ellerimi açıp uzatıyorum. İki elime de birer fiske vuruyor. Kafamı iki yana sallayarak daadiii daadii diye sesler çıkarmaya başlıyorum.
-Benim de düğmeme bastın. Bak çalışmaya başladım. Tekrar bas da kapanayım bari.
-Olmaz!
-Aa, niye? Akşama kadar çalışacak mıyım ben böyle?
-Evet.
-Yazık değil mi bana?
-Korkma birazdan elektrikler kesilecek.
-Neyse, iyi bari.
-Ama, sonraaa... jeneratör devreye girecek!
-Aaa, sen ne kalpsiz bir çocukmuşsun.
-Elektrikler kesilince jeneratör devreye girene kadar dinlenirsin sen de.
-:(
Bacak kadar çocuk beni parmağında oynattı yarım saat (şarkı söyleme düğmeme, gitar çalma düğmeme… bütün düğmelerime bastı :))

No comments: