Tuesday, April 17, 2012

cocuk yetistirmeyle ilgili cok onemli bilgiler

-bebekle ilgilenmek zor ama gercekten. butun gun konusman filan lazim konusmayi cabuk ogrensin diye.
-valla benle kimse konusmamis, ben yine de baya harika bi insan oldum bence.
-nasil kimse konusmamis?
-ben dogunca annem bana kusmus.
-kusmus mu? niye?
-o kusunce annemin duygulari incinmesin diye babam da konusmamis.
-nasil ya?
-sonra ben konusmayi sokup ozur dileyene kadar bu durum boyle devam etmis.
-ulan!

[basliga bakip annelik blogu sanip gelirsiniz diye sey ettim. bosa gelmis olmayin: annem ben kucukken kollarimi baglayip ciger rendelenmis corba iciriyormus zorla. basarimin sirri bu. cocugunuz benim gibi olsun istiyorsaniz altin formulu de verdim, hadi bakalim, yine iyisiniz (istemiyorsaniz zaten acikcasi zamaninda size de azcik cigerli corba icirseler iyiymis) ]

No comments: